ВНУТРІШНЯ СИСТЕМА ЯКОСТІ ОСВІТИ
Наказ про проведення моніторингового дослідження у 2017-2018 н.р.
Довідка проведення І етапу моніторингового дослідження 2017-2018 н.р.
Наказ про підсумки І етапу моніторингу 2017-2018 н.р.
АНАЛІТИЧНІ – МАТЕРІАЛИ
ЩОДО ЯКОСТІ ПІДГОТОВКИ, ДІТЕЙ ДО НАВЧАННЯ У ШКОЛІ.
Дошкільний навчальний заклад № 9 «Теремок»
м. Славута.
2017 рік.
- Кількість дітей, що готуються до школи – 49
- Склад педагогів, що готують дітей до школи:
Вихователі; КорнійчукН.В., Шетманюк Л.С., Ніколайчук С.Т., Захожа В.М.
практичний психолог – Козік М.О.
вчитель-логопед – Крутинчук Н.В
музичний керівник – Ніколаєнко І.А.
- Групи здоров*я
І група здоров’я -86,4 %
ІІ група здоров’я -11.9 %
ІІІ група здоров’я -1,7 %
Розвиток фізичних умінь та навичок.
- процедури: процедури проводяться згідно планів і відповідно до стану здоров’я дітей, враховуючи індивідуальні особливості і ступінь звикання. Проводять повітряні ранки, ходьбу по вологому килимку, масажі крапковий, горіховий.
Фізкультурно – оздоровча заходи: Опитування дітей показало, що 90 % дітей мають звичку до щоденного виконання ранкової гімнастики в вихідні дні. Проводяться Дні здоров’я, спортивні свята, розваги, тематичні заняття). Працюють доріжки здоров*я.
Рухові навички та вміння:
Вправи з бігу – 100 %
Вправи з кидання, ловіння – 90 %
Вправи з метання – 100 %
Вправи з повзання, лазіння – 90 %
Вправи з рівноваги – 100 %
Вправи спортивного характеру:
Катання на санках – 90 %
Катання на велосипеді, самокаті – 80 %
Спортивні ігри ( бадмінтон, городки, баскетбол,
футбол,хокей) – 90 %
Основи здоров*я:
Фізичне здоров*я – 98 %
Гігієнічні навички – 100 %
Розпорядок дня – 100 %
Харчування – 100 %
Рухова активність – 100 %
Профілактичні заходи – 90 %
Емоційний комфорт – 100 %
Джерела етноздоров*я – 97 %
Здоров*я та природа – 89 %
Статева ідентифікація та диференціація – 100 %
Безпека життєдіяльності:
Пожежна безпека – 100 %
Правила дорожнього руху – 100 %
Безпека в побуті – 90 %
Поведінка з незнайомими людьми – 100 %
Безпека в природі – 90 %
Соціально-моральний розвиток
Формування основ моральних якостей
Духовне виховання – 90 %
Взаємини в сім*ї – 97 %
Ставлення до ровесників та інших людей – 90 %
Спілкування – 97 %
Культура в побуті – 100 %
Поведінка в громадських місцях – 100 %
Формування почуття гумору – 82 %
Основи правової культури
Право на життя – 100 %
Право на сім*ю – 100 %
Право на житло – 100 %
Право на харчування -100 %
Право на власну думку -100 %
Право на захист від фізичного та
психічного насильства – 100 %
Право на медичну допомогу – 100 %
Право на відпочинок – 100 %
Мовленнєвий розвиток
Звукова культура мовлення
Інтонування різних типів речень – 80 %
Вимова звуків – 90 %
Римування слів – 100 %
Голосні і приголосні звуки – 100 %
Зв*язне мовлення
Узагальнюючі слова -89 %
Розрізнення предметів, істот за
характерними ознаками -100 %
Знання і розуміння багатозначних слів -100 %
Навчання елементів грамоти
Утворення слів -97 %
Вірне вживання однини і множини -100 %
Складання простих, поширени речень
з прикметниками, означеннями і прислівниками -96 %
У нас в гостях книжка
Увага при читанні книги -100 %
Переказування -96 %
Відповідання на запитання – 100 %
Мовленнєвий етикет
Етика мовлення -98 %
Чіткість, виразність мови -90 %
Складання розповідей -87 %
Пояснювальне мовлення -89 %
Пізнавальний розвиток
Ознайомлення з довкіллям
Наш дитсадок -100 %
Родина, культура родинних стосунків -100 %
Предмети побуту та вжитку -100 %
Праця дорослих -100 %
Транспорт і засоби зв*язку – 100 %
Народознавство
Українська оселя – 100 %
Рідний край – 100 %
Народний одяг – 100 %
Іграшка українська народна – 100 %
Календарно-обрядові свята – 100 %
Українська кухня – 100 %
Народні ремесла – 80 %
Логіко-математичний розвиток
Знання геометричних фігур -100 %
Просторове розміщення предметів -100 %
Назва місяців, днів тижня – 100 %
Доба – 100 %
Лічба в межах 10 – 100 %
Утворення нового числа +1 – 100 %
Знання цифр – 100 %
Складання прикладів на додавання і
віднімання за малюнками і практичними
діями – 85 %
Ознайомлення з природою
- навколо нас (вода, повітря, грунт) – 100 %
Основні відомості про рослини і тварини – 97 %
Взаємозв’язок людини з природою – 86 %
Охорона природи і природо користування -90 %
Екологія і здоров’я – 89 %
Природа космосу – 90 %
4. Аналіз рівня психологічної готовності до
школи.
Методика Керна – Йерасека 56 дітей
1. Тестова бесіда.
Шкільно – зрілі |
Середньо – зрілі |
Незрілі |
43 |
13 |
————— |
2. Орієнтований тест шкільної зрілості
Вище за середнє |
Середні |
Нижче середнього |
Низький |
40 |
11 |
5 |
—————- |
3. Орієнтований тест шкільної зрілості
( вербальне мислення)
Дуже високий |
Високий |
Середній |
Нижче середнього |
Низький |
20 |
22 |
10 |
4 |
——— |
План проведення моніторингу рівня розвитку дошкільників та якості дошкільної освіти за станом на кінець 2017\2018 навчального року
|
ЗАТВЕРДЖУЮ Наказ ДНЗ №9 (ясла-садок) від 31.10.2017 № 157
|
План
проведення моніторингу рівня розвитку дошкільників та якості дошкільної освіти за станом на кінець 2017\2018 навчального року
№ з/п |
Назва заходу |
Терміни виконання заходу |
Особи, відповідальні за проведення заходу |
1. |
Вивчення фахової літератури, перспективного педагогічного досвіду з проблеми педагогічної діагностики та моніторингу. |
до 05.10.2017 |
завідувач
вихователь-методист вихователі |
2. |
Розроблення та узгодження програми освітнього моніторингу. |
до 29.10.2017 |
завідувач
вихователь-методист вихователі |
3. |
Підготовка інструментарію для проведення освітнього моніторингу (критеріїв, показників з усіх освітніх ліній). |
до 29.10.2017 |
вихователь-методист,вихователі |
4. |
Узгодження підготовленого інструментарію з педагогами |
до 29.10.2017 |
завідувач |
5. |
Коригування інструментарію. |
до 29.10.2017 |
завідувач, вихователь-методист |
6. |
Роздруковування необхідних матеріалів для проведення моніторингу рівня розвитку дошкільників (протоколи, критерії) |
до 01.11.2017 |
вихователь-методист |
7. |
Виготовлення необхідного індивідуально- диференційованого матеріалу для проведення педагогічної діагностики. |
до 01.11.2017 |
всі педагоги, |
8. |
Проведення педагогічної діагностики. |
з 01.11 по 15.11.2017 |
вихователь-методист,вихователі |
9. |
Статистичне опрацювання матеріалів, отриманих після проведення педагогічної діагностики. Робота з програмою (кваліметрія) |
до 25.11.2017 |
вихователь-методист |
10. |
Узагальнення результатів, підготовка висновків та рекомендацій відповідно до цих результатів, складання аналітичного звіту за результатами освітнього моніторингу. |
до 01.12 2017 |
завідувач
вихователь-методист вихователі |
11. |
Підготовка довідки на педагогічну раду, проекту наказу про результати моніторингу рівня розвитку дошкільників та якості дошкільної освіти. |
до 10.12.2017 |
завідувач, вихователь-методист |